Mitä Esportin ja Kasinoiden kriitikot ovat sanoneet? Ilman nimien nimeämistä on parasta sanoa, että mielipiteet vaihtelevat, mutta kaikilla päätelmillä näyttää olevan sama taustalla oleva tunne. Jotkin esitetyistä avoimista kommenteista, vaikkakin hyvin vähäisin todistein, menevät jotain tällaista; ”Kun Milleniaalit pääsee 40-kymppiksi, heistä tulee kolikkopelien pelaajia.” Tai ”Kaikki pelaajat ovat hupparikansaa.” Tai ”He viettävät kaiken aikansa sisällä pelaten ja ovat epäsosiaalisia.” Suosikkini on” Pelaajat eivät ole pelaajia.” Voin lisätä monia muita kommentteja ja lainauksia, mutta valitsen neljä edellä olevaa päästäkseni asiaan.
”Kun millenniaalit pääsevät 40-vuotiaaksi, heistä tulee kolikkopelien pelaajia.”
Pew Research Centerin mukaan Vanhimmat millenniaalit aloittavat keski-iän tänä vuonna. Sukupolvi on nyt 25–40-vuotias. Todisteissa todetaan tällä hetkellä: IGD: n mukaan ”suurin osa kolikkopelien pelaajista on 55–65-vuotiaita ja tunnetaan nimellä Baby Boomers2”.
Joten miksi 21-55:n tilastot eivät kannata automaattipelejä?
”Koska milleniaalit käyttävät jo suuren osan viihdeajastaan videopeleihin. Heitä motivoivat jatkuvat Dopaminini-injektiot ja ovat ilmaisseet, että kolikkopelien jännitys ei liikuta heitä niin paljon kuin kilpailukykyinen pelaaminen.
Tutkimukset osoittavat, että keskimääräinen millenniaali viettää 18 tuntia millä tahansa digitaalisella medialle. American Academy of Neurologyn mukaan Nature-tiedelehdessä vuonna 1998 julkaistu tutkimus osoitti, että videopelien pelaaminen vapauttaa hyvän olon välittäjäaine dopamiinia. Videopelejä pelatessaan vapautuneen dopamiinin määrä oli samanlainen kuin stimulanttilääkkeiden amfetamiinin tai metyylifenidaatin laskimonsisäisen injektion jälkeen. En tiedä olemassa yhtään kolikkopeliä, joka voisi tarjota suuremman potkun!
Joten jos kolikkopelit eivät innosta, niin mikä?
Kuten edellä mainittiin, uusien sukupolvien viihdyttämiseen on erittäin korkea este. Ratkaisu ongelmaan ei ole niin yksinkertainen kuin saada heidät ”näkemään automaattipelien valo”. Vaikka kyseisessä kolikkopelissä olisi tyylikkäimmät uusimmat Marvel-elokuvan karikatyyrit, olisi parasta tarjota viihdettä, josta he jo pitävät, ja kaupallistaa se antaakseen kokemuksen, josta he voivat nauttia ja jonka tiedämme jännittävän heitä. Taitomalli epäonnistui, jota jotkut yrittivät, ja se kuulosti hyvältä idealta. Joten nyt tiedämme, että taitopohjaiset kolikkopelit eivät ole vastaus (kuten cdc gaming raportin viimeisessä mielipidekirjoituksessa todetaan. Taitopohjainen ei tee temppua. Se muistuttaa minua silloisen suositun näyttelijän George Jesselin vanhasta lainauksesta The Washington Postista vuonna 1941, joka sanoi: ”Anna ihmisille, mitä he haluavat, ja he tulevat.” Kasino- ja viihdeteollisuuden tulevaisuus on kiinni tässä ajattomassa periaatteessa.
”Kaikki pelaajat ovat hupparikansaa”
Tämän asian ratkaisemiseksi meidän on tarkasteltava vuosituhannen sukupolven profiilia tai rakennetta, jonka tiedämme nyt, kuten edellä viitataan, olevan kaukana heidän ”teini-ikäisistä” vuosistaan.
Keitä he ovat?
Yli puolet millenniaaleista ei ole naimisissa, ja ne, jotka menevät naimisiin myöhemmin elämässään. Tämä tarkoittaa, että he eivät tue puolisoa tai lapsia kuin vasta paljon myöhemmin elämässään, joten heillä on enemmän käytettävissä olevia tuloja. Tämän tietäminen on hyödyllistä, koska, kuten olemme oppineet, senioreilla (jotka muodostavat suurimman osan kolikkopelipelaajista) on myös käytettävissä olevat tulot samasta syystä, kun he ovat vähentäneet lapsiin ja koteihin liittyviä ylimääräisiä kustannuksia. Ja millenniaalit ovat nyt Toiseksi suurin sukupolvi Yhdysvalloissa (Baby Boomersin jälkeen).
”He viettävät kaiken aikansa kellareissa ja ovat epäsosiaalisia.”
USA TODAY:n Mike Sniderin mukaan 5.6.2014 ”Videopelit eivät ole sitä, mitä ne olivat ennen – eivätkä myöskään pelaajat.”
Hän toteaa seuraavaa:
”Videopelien ajateltiin pitkään olevan yksinäisten, todennäköisesti teinipoikien, aluetta, jotka piileskelivät kellarissa leikkien yksin. Ei enää.
Keskimääräinen pelaaja on 31-vuotias ja lähes yhtä todennäköisesti tyttö tai nainen kuin mies (miehet muodostavat 52 % pelaajista) Entertainment Software Associationin mukaan.
Ja peleistä on tullut peruskivi viihderuokavaliossa kaikenikäisille. Millenniaaleista 73 % on pelannut pelejä viimeisen 60 päivän aikana, samoin kuin 62 % Generation Xersistä ja 41 % Baby Boomersista, löytää tänään tutkimuksen 1227 13–64-vuotiaasta henkilölle Yhdysvalloissa, joka tehtiin maaliskuussa 2021.
”Pelaajat eivät ole uhkapelureita.”
Tarkastellaan esportsin vedonlyöntiä. Sinun ei tarvitse katsoa kauas. Videopelaamisen historia tarjoaa monia vihjeitä, jotka ovat sellaisia, että jos tutkimme käyttäytymistä, alamme nähdä kuvion. Pidän havainnosta Atari Nolan Bushnellin uojasta, jonka poika Tyler Bushnell jatkaa perheen perinnettä Polycade-yrityksessään. Hänen poikansa Tyler on tulevassa casinoesportconf.com. Kuten hän kuvailee pelaajien jännitystä kuvaavassa haastattelussa, Nolan muistelee videohaastattelussa, että hän oli sijoittanut Pong-pelinsä tavernaan, ja ihmiset olivat tulossa aikaisin saadakseen aikaa siihen. Minullakin on ollut samanlainen havainto Gameacon-tapahtumissamme (www.gameacon.com), joissa järjestämme useita peliturnauksia. Pelaajat olivat innoissaan lyödessään vetoa toisistaan, ja ylimääräisestä lisämahdollisuudesta voittaa suuri palkinto, mukaan lukien pelivälineet, raha ja mahdollisuus kerskailla.
Lopuksi totean, että käyttäytymisen erottaminen osiin. ja asiakkaan tarkkailu ja tunteminen on avain menestykseen. Veljeni ja kumppanini Ari Fox ja minä olemme viettäneet yli kahdeksan vuotta videopelaamisessa ja 26 vuotta kasinoissa ja ymmärtäneet, mikä olisi järkevää ja mikä ei. Tiedämme myös, että muutos on monimutkainen, ja kysymykset ja sudenkuopat voivat olla merkittäviä ja joskus kalliita. Jos haastetta lähestyy oikealla tietämyksellä, se ei näytä niin ylivoimaiselta.
Lähde Solazar